Известие

Collapse
No announcement yet.

как се почиства вакумен клапан за управление на турбото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ..бе що ме краш да сляза и да го демонтирам и да ти го наснимам.....да видим дали ще познаеш,дали е сваляно някога........тва ,че са ти казали "режи и прави ново"....си е твой проблем.....аз ти казвам какво правят хората които са сръчни и си разбират от работата.....
    ...оспамихме на човека темата....
    Last edited by undy; d.m.y г., 09:18.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #17
      Защо не хванеш направо да направиш клип как се развалцова и после се валцова скобата. На мен никой нищо не ми е казвал как да разглобя..... Идеята със скобата е моя. А кой е сръчен и т.н. няма да коментирам.
      Чакам видео.

      Comment


      • #18
        преди малко слязох до колата щот през деня няма кога свалих го то става бързо и в къщи взех да го огледам .как да е свалих му филтърчето с триста зора,но понеже нямам скоба а пък колата жена ми я кара през деня не се реших да го отворя скоба ще взема утре,но какво забелязах:като надуя с уста на изхода към турбината въздухът излиза през горната тръба(входа)а като надуя на входа има някакво съпротивление,но все пак преминава дори и малко трудно.а като надуя откъм тръбичката на филтъра на изхода едвам едвам се усеща.това всичкото нормално ли е ,това ли е действителния път на налягането
        156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

        Comment

        Working...
        X